Оплата та доставка


Обробка замовлень
- Замовлення опрацьовуються в робочий час в понеділок - п'ятницю з 10.00 до 19.00.
- Замовлення, що надходять в неробочий час (в тому числі у вихідні та святкові дні), опрацьовуються в найближчий робочий день до 11.00.
- Після опрацювання наш менеджер зв'язується з клієнтом за вказаним телефоном для уточнення і підтвердження замовлення.
- Підтверджене замовлення готується до відправки замовнику.
- Для зручності покупців інтернет-магазин ШТУРМ приймає замовлення в режимі on-line цілодобово, без вихідних.

Оплата
- Оплата здійснюється виключно у національній валюті України.
- Спосіб оплати обов'язково узгоджується з менеджером.
- Оплатити вартість товару можна переказом на картку ПриватБанку
- Готівкою при отриманні товару в транспортній компанії
- Безготівковим платежем на підставі рахунку-фактури.

Доставка
- Доставка здійснюється компанією "Нова Пошта" або іншим перевізником.
- Строк доставки товару згідно умов перевізника.
- № декларації пересилається клієнту смс або електроним листом.
- Послугу доставки оплачує отримувач.
- Самовивіз: отримати товар можна за адресою м. Львів, вул. Персенківка, 17


Обмін і повернення товару
Повернути товар належної якості або обміняти його на інший можна, якщо дотримані наступні умови (Закон України Про захист прав споживачів розд.2, ст.9):
- він відсутній у переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172);
- якщо зазначений товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковка, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики;
- минуло менш ніж 14 днів з моменту придбання товару.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає, Ви можете придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або отримати гроші у розмірі вартості поверненого товару.

⚠ Увага! При поверненні або обміні товару всі витрати, пов'язані з пересилкою товару (послуги перевізника) та відправкою грошей (всі банківські операції) бере на себе покупець.
Процедура повернення:
- зателефонуйте і повідомте про намір повернути куплений товар;
- відправте нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації відправленої посилки і № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки та належної якості товару, ми повертаємо Вам гроші за домовленістю.